2017年12月5日 星期二

15分鐘 益生菌卡邦尼肉醬意粉 - 懶人好味健康

15分鐘 益生菌卡邦尼肉醬意粉 - 懶人好味健康

呢期我的終極目標係修身減磅,每日食益生菌平衡腸道,每星期運動+每日行20分鐘回公司+5分鐘深蹲+少食高脂食物! 今次介紹我的超級懶人好味15分鐘意粉,超簡單。有時在外吃太多味精,有時間都會爭取自己煮,但事實上,不能太花時間和心思,因為放工後都頗累,15mins cook就絕對啱我啦!
 
材料: 2人份
特瘦免治猪肉1(亦可選鷄肉或蝦, 急凍蜆肉都得) 揀免治因為不用切!
磨菇5-6
急凍雜菜半碗
金寶卡邦尼醬一罐 (85卡路里)
和漢益生菌2
意粉2人份 (5亳子直徑)
2-3

步驟:
1)      切蒜粒,磨菇切片,雜菜用凍水解凍 (今次忘了買洋蔥,有當然好食D)
2)      同時間,煲水煮意粉
3)      少許油,蒜粒下鑊爆香,聞到香味下猪肉

4)      灑少許酒令肉更香,(如果用蝦,轉色就拿起待用)
5)      下磨菇先炒,再下雜菜,炒至9成熟,(這時大約10分鐘,意粉也差不多煮好,可關火備用)
6)      材料加入卡邦尼醬汁,和2大湯匙煮意粉的熱水令醬汁不過濃,試試味 (如果用蝦,就這時回鑊
7)      最後,灑上兩包和漢益生菌攪混,因為甜甜地可代替糖,有益又健康

8)      意粉瀝水上碟,加上有料醬汁,完成!


Tips:
和漢益生菌 (呢期美女姚嘉妮、孫慧雪都力推這個品牌)
修身原理:  8種益菌+益生元,刺激好菌生長,抑制致肥致病壞菌,有效平衡腸道,阻截過多熱量吸收,暢便排宿便,唔會肚瀉水便,肚腩仔就慢慢收細,可健康修身唔反彈。仲有日本專利成分,科研証實能有效提升免疫力,抗敏,日日食就會健康D


**提提大家: 不是每款益生菌都可烹煮,因為和漢益生菌是耐熱抗胃酸,可以加入不同的食物和飲品,因為一般益生菌怕熱怕胃酸,市面益生菌無此技術,大多是用膠囊包著,切勿拆開膠囊食用,因為吃了也過不了胃酸,無功能可言了。


##有外國學者研究,急凍蔬菜比一般蔬菜更有營養,因為在最新鮮的時間就被冷藏處理,不知真偽,但肯定我非常喜歡吃,快靚正補充蔬果纖維。

沒有留言:

張貼留言

英國好物推介! 暗瘡護理+遮瑕神器,性價比爆燈

英國好物推介 ! 暗瘡護理 + 遮瑕神器,性價比爆燈 朋友都知英國係我第二個家,曾經多次 返英國旅行的時候 ,平常很少有痘痘的我總是會出暗瘡的 ( 我諗係時差 + 唔夠瞓 …) 。上年回英又有痘痘煩惱,周圍揾吓試吓有乜好野。終於俾我揾到 D 正野,當然要開心 sha...

朋友介紹食[新潮補品] - 皮膚彈、滑、美白 (上集)